Rabu, 22 Julai 2009

Waktuku Kecil

tak update lagi...

Aku dukung adikku fizah... (sekarang dia dah anak 1).Sekolah tadikaku di jerantut feri, dkt balai polis,

Aku dgn adikku(mizan, skg dah anak 2) masa baru pindah dkt pahang....


Pegi mengaji dengan kawanku...dah lupa namanya.....klu jumpa x kenal
Dekat rumah lama aku guar cempedak, Kedah...
Masa aku 3 tahun.....

Masa baby dengan makcikku

Aku dilahirkan di Alor Setar Kedah. Emakku seorang surimah dan ayah pemandu teksi dan petani. Aku anak kedua dr 3 adik beradik masa di kedahlah... sekarang dah bertambah kepada 4 org menjadi 7 orang adik beradikku. 2 lelaki dan 5 perempuan.
Sekarang aku sekeluarga tinggal di Kampung baru, bkn KL je ada kg baru...dkt Jerantut Pahang pun ada. Sekarang ayahku seorang peternak ikan air tawar , petani dan makku penjual ikan air tawar di pasar tani, jerantut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan